6 Ekim 2010 Çarşamba

parmaklarım renklensin

sanırım her renk ojeye sahibim.
her defasında gidip aynı renkleri almakta da üzerime yoktur hani.
dayanamıyorum görünce.
bir kısmı unutulup kuruyor bir köşede hatta..
gel gelelim bu kış:
 gri-lacivert-yeşil-mor renkler parmakları süsliiiceek =)
yeşil denememiştim hiç.
gri-kahverngi-mor-siyah-kırmızı-beyaz-pembe gibi renklerin hepsini kullandım.
yeşil sürersem uzaylı gibi hissedebilirim kendimi ama denicem :)

Kahverengi - Seni sevdim





Lacivert - seni sevdim

Gri - Seni sevdim


Yeşil  - Seni denicem :)









3 yorum:

Unknown dedi ki...

üfff çok özendim kahverengi ojeye..kahverengi ojem olmadı hiç.olsaydı parmaamdan çıkarmazdım..
yeşil süper oluyor denemelisin kesinlikle:)

İrem Gülenç Balun dedi ki...

kahverengi mutlaka denemelisin sen de o zaman :)
yeşili de ben denicem :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

ayy harikalar paradoxal benimde denemek istediğim :)