17 Eylül 2010 Cuma

90lardan kalma..

Çok yazıldı, çok söylendi.
Adına gruplar, fan sayfaları açıldı.
Bahsettiğim şey ne mi?
80-90lar dönemi.
Bizim dönemimiz. (sahiplenirim)
[Bu arada tam bu postu yazarken twitter dan bir arkadasım şöyle buyurmuş:
"80'lerde çocuk olmaktan sonra gelen evre; 80'lerde 'ceset' olmak."
şimdi bir tuhaf oldum bak.
yazacağım şey bambaşkaydı oysa ki..
dur tamam hemen geri dönüyorum...]

ben sadece Beverly Hills çizgi filminden bahsedeceğim bu postta.
Elbette ki ben de çoğu şeyi özlüyorum o dönemlere ait ama şu an agır basan yanı bu çizgi film

: Bianca'nın havuzlu pembe arabası mesela.
Allahımm nasıl özenirdim.
o zaman ki çocuk hallerinizi düşünsenize hanginiz Bianca olmadı? ya da Larke? ya da Troy?
yine yayınlansın oturur izlerim yemin ederim.




bu da şarkımız efendim : video için tıklayınız

Come live your fantasy in Beverly Hills
Come on and make your dreams come true oo oo oo
and there's a teen club in Beverly Hills
So many things that we can do oo oo oooo
Fun for me and you
And the people here, dance into the night
Everybody here dresses out of sight
We're livin in style, we do it right in Beverly Hills


 





6 yorum:

yogaYAPANmistikKEDİ dedi ki...

şimdiki çocuklara şimdiki çizgi filmlere bakınca iyi ki 90 larda geçmiş çocukluğum derim hep..

Alice dedi ki...

blogumda oldies but goldies bölümü var ve buna yer vermiştim bakmak istersen :)

Dallama Blogger dedi ki...

favorim blaze(cowgirl) idi, yine göreyim yine düşerim

İrem Gülenç Balun dedi ki...

unicorn bloguna baktım. hakkaten çok iyiydi ya.. :)
telekinesis kesinlikle blaze favorimdi :)
ben hep o olurdum :D
bianca yı da kıskanırdm ahaa :D

Dallama Blogger dedi ki...

Çok iyi vala...
Sizin mizaçlar çakışıyor gibi bir atın eksik mi acep ?

İrem Gülenç Balun dedi ki...

aslında şöyle ki;
blaze ve larke arasında gider gelirdim haha :D
nasıl bi imaj çizmişlerse o zamanlar gözümde bir o olurdum bir öteki.. hey allahım..
altın'a gelince sanırım evet =)