31 Mart 2010 Çarşamba

bazı rastlantılar alınyazısından başka bir şey değildir...


"Bazı rastlantılar alınyazısından başka bir şey değildir."
bugün başladığım romanın beni en etkileyen cümlelerinden biriydi bu...
"Başucumda Müzik" okumaya başladığım kitap...
öyle hayıflanıyorum ki bu kadar geciktiğim için bu kitabı okumaya...
Kürşat Başar'ın kullandığı dil müthiş yalın ve bir o kadar sürükleyici..
bir çırpıda okuyup bitirmek istediğim ender kitaplar sıralamasına girdi şimdiden..
Kitabı okumayı sürdürüyorum..
sayfayı çeviriyorum ve bir cümle daha :
"Birini öptüğünde salıncakta sallanır gibi hissediyorsan, Aşıksın.."
Bu nasıl bir tariftir.. nasıl bir oturuştur..
hayran kalıyorum...
aşkın en güzel tarifi ilan ediyorum..
sahipleniyorum...
not ediyorum küçük kağıtlarıma,hafızama..

bazı kitaplar vardı, satır satır çizersin okurken...
Başucumda Müzik korkarım ki tüm satırlarıyla çizili olarak yerini alıcak kitaplıgımda..





Hiç yorum yok: