14 Kasım 2011 Pazartesi

Neden faydalı şeyler hep kötü kokar vol.1

Saçlarımın doğal rengini ben bile unuttum..
Lise bitti ve ben saçlarıma sarı gölgeler attırdım.
kesmedi, kış geldi koyulttum, morarttım, kızarttım sonra dayanamadım platin yaptım, öyle de kaldım.
ama bu işlemler akabinde saçlarım pişmaniye gibi yoluk yoluk oldu.
bi ucu bi yana diğer ucu bi yana bakar oldu.
tarakta 43493123456 adet saç telim kalır oldu.
en sonunda bakım yapayım dedim (baya da erken karar verdim hani)
duydum ki çam terebentin & badem yağı saçı besliyormuş.
gittim aldım..
(çam terebentin cok kötü kokuyrosun canım ama sana katlanmak zorundayım bi süre..)
şampuanıma kattım ve kullanmaya başladım bakalım görücez..
bu arada şuanda da saçlarım kuruyken sürdüm bide zeytinyağı da ekledim.
ev iğrenç koktu.
bu süreyi uzatırsam bitlenebilirim de..
yazımı yazıp kalkıp yıkamaya gidiyorum :)

peki nedir bu Çam Terebentin, Nasıl kullanılır bu meret derseniz : Buyrunuz ;

Faydaları : Saçı besler, dökülmesini ve kepek oluşumunu engeller. Saç diplerini kuvvetlendirir.

Kullanım Önerileri : Saçlar için susam, fındık, ceviz ve badem yağıyla birlikte saça friksiyon yapılarak kullanılır. 200 ml. şampuan şişesine 25 damla konularak şampuanla birlikte kullanılabilir.

Uyarılar : Baz yağlar olmaksızın tek başına kesinlikle kullanılmamalıdır. Gözle temas ettirilmemelidir.





Hadi bakalım canlansın saçlarımız inşallaaaaaaaaaaah da salınalım şöyle iki.







Hiç yorum yok: