3 Ekim 2010 Pazar

bunu da yaptım

yine bir haftasonu ve yine arkadas toplantıları..
en keyiflilerinden..
peki ben bu sefer ne yaptım?

-evden beni almaya geldiğinde daha hazır değildim, apar topar saçlarımı topladım ama ojelerimi sürmeme fırsatım olmamıştı. (ojesiz cıkmam)
lakin çıktım.
daha da bekletemezdim.
neyse..
çıktık, dolaşırken ben bir oje aliyim dedim.
aldık..
oturduk bir cafeye..
söyledik çaylarımızı.

ellerimde oje yok, çıkartamıyorum şekerim masanın üstüne :p


sonra dayanamadım... ve evet :


dayanamadım, sürdüm..
evet baktılar tuhaf tuhaf..
ama bananeeeee :)


bu arada bu sene pembe'ye fena takmış durumdayım..

yerim seni.

3 yorum:

Dallama Blogger dedi ki...

Ojesiz çıkmaz abi.

Fotolar sağ bloğun içine geçiyor. Orta boyutu seçersen daha sıkı oturur.

İrem Gülenç Balun dedi ki...

evet farkettim onu ama önemsemedim :)
teşekkürler yine de.. =)

Unknown dedi ki...

pembe,fosforlu en sevdiğimden..tırnaklar renklensin..göz alsın:)