22 Ağustos 2011 Pazartesi

evrenden torpilim var

Keyifle bir kitap okumaya başladım.
çok uzun süredir kitap okuyamıyordum. aslında vakit yok demek biraz kolaya kaçmak olur.
vakit yaratmıyordum diyelim... dürüst olayım :)
bu haftasonu bir kitaba başladım "evrenden torpilim var" - aykut oğut
belki birçoğunuz duydu hatta okudu ama ben ancak okuma fırsatını buldum.
eski bir arkadaşım Ceylan, bana önermişti bu kitabı.
kötü bir dönem geçiriyordum.
sanki hep her şey beni mutsuz ediyordu.
sürekli isyanlardaydım.
oku demişti bakış açın değişicek.
yine ben o ara okumaya kendimi kapatmış oldugum bir dönem olduğu için erteledim de erteledim.
bu cumartesi bir kitapçıda bakınırken rafda kitabı görünce düşünmeden aldım.
akşam eve gidip hemen okumaya başladım kitap o kadar akıcı bir şekilde ilerliyor ki anında bitirebiliyorsunuz.
he sen bitirdin mi derseniz -hayır :)
bir organizasyona katılmam gerekti.
ama bitiricem ve hemen bunu sizinle paylaşıcam.

kitapla ilgili olarak sunu söyleyebilirim ki : bakış açınızı ciddi anlamda değiştirecek.

okumaya başlayalı 2 gün oldu ve şimdiden kendimi daha pozitif hissediyorum.

1 yorum:

Korhan Korman dedi ki...

Kişisel gelişim kitapları bence çok tartışılması gereken konular. Evet insanı olumlu düşünmeye yönlendiriyor, evet hayatımızda farketmediğimiz bakış açılarını bize gösteriyor ama aynı zamanda toplumu ciddi bir bencilliğe itiyor. Sürekli "ben" dememiz ve kendimizi dünyanın merkezine koymamız bana göre bizi duyarsız insanlar haline getiriyor. Bu sebeple bu tarz kitaplara -yazarı 20 senelik arkadaşım da olsa- pek sıcak bakamıyorum :)