Bumerang - Yazarkafe

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Online Alışveriş hüsranlığı

Online alışveriş siteleri biz çalışan insanlar için bir kurtarıcı gibiydi aslında.
Yani en azından  önceleri böyle düşünüyordum.
Çok sayıda alışveriş yapmışlığım var.
Parfüm-ayakkabı-giysi-takı-dekorasyon..
Çalışan biri için sadece haftasonları alışverişe ayırmak gibi bir durum söz konusu oluyor çogunlukla..
e bu kişi haftasonu, haftaiçi yorgunluğunu atmak için dinlensin mi?, arkadaşlarıyla-ailesiyle  vakit mi geçirsin?, yoksa alışveriş mi yapsın...
çoğumuz dinlenmek ya da keyifli vakit geçirmek için dostlarımızı tercih ediyoruz.
dolayısıyla aslında online alışveriş siteleri tam bir kurtarıcı gibi..
akşam işten gelirsin..
açarsın bilgisayarını..
geçersin TV karşısına..
uzatırsın ayaklarını da...
dinlenerek alışveriş yaparsın..
- büyük lüks..

ben çok sık kullanıyordum bu tarz siteleri..
bir şey almasam da vitrin bakmak gibi keyif veriyordu bana.
çoğu kadına da böyle hisler uyandırıyordur eminim.

taa ki son yaptığım iki alışverişe kadar..
büyük hüsran..
en moda, en yaygın olan iki online alışveriş sitelerinden markafoni ve trendyol...

önce markafoniden aldığım son siparişlerimle ilgili sıkıntımı paylaşayım:

büyük bir keyifle, sevdiğim markalardan güzel güzel elbise, etek ve t-shirt seçtim.
siparişimi onayladım.
takribi 1 hafta sonra siparişimi gönderdiler..

kutuyu açtım..
siparişlerimi deneyene kadar her şey normaldi.
sitede şık olarak gördüğüm elbiseyi denedim- ki elbise demek için şahitler aramam gerekti-
duruş desen, elbise de bir duruş yok..
bu arada elbise deyip duruyorum. aldanmayın. t-shirt desem yeri var.
yani benim elbiselerim, kalçada bitmiyor çünkü. bi yanlışlık olmalı.

sonra aldığım t-shirt'ü denedim.
S beden bu kadar mı XL olur..
sitede gördüğüm  t-shirt ile tek ortak yanı önündeki baskısıyla aynı olması sanırım.

ve bir de son zamanlarda moda olan önü kısa arkası uzun olan etekler..
bir adet de ben alayım dedim.
ama bildiğin jipon geldi..
herhalde uzun elbiselerin içine astar niyetine giyerim onu da..

velhasıl markafoni beni bu alışveriş ile kendine küstürmüştü ki bugün mailime gelen  trendyol siparişim ile sanırım artık online alışverişten uzak durmam gerekecek.

"Değerli üyemiz,

..... butiğine ait xxxxxxxx No'lu siparişinizde bulunan aşağıdaki ürünler stoklar ile ilgili bir sıkıntı nedeni ile temin edilememiştir.


Bu aksaklıktan dolayı sizden özür dileriz.
Siparişinizin tutarı kredi kartınıza en kısa zamanda iade edilecektir Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Siparişinizde kullandığınız hediye çeki/çekleri iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin verildiği tarihte hediye çekindeki kalan kullanım süresi kadar süre, iptal işlemi sırasında yeniden başlayacaktır.

Yaşadığınız memnuniyetsizliği gidermek umuduyla üyelik hesabınıza sonraki alışverişlerinizde kullanılmak üzere 30 gün süre ile geçerli olacak 10,00 TL tutarında hediye çeki tanımlanacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Trendyol Müşteri Hizmetleri

Trendyol Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası 0 212 331 0 200
Çalışma saatlerimiz: Haftaiçi 08:00-24:00 haftasonu (Cumartesi) 10:00-24:00 (Pazar) 10:00-17:00’dir. Bu saatler dışında destek@trendyol.com adresine mail gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede dönüş yapılacaktır."



 ha bir de 10TL de gönül alma payı koymuşlar. ne kadar da düşünceliler(!) 



Hiç yorum yok: