10 Temmuz 2013 Çarşamba

İremio's bachelorette party!!! =)

22 Haziran'da Bekarlığa veda partimi yaptım.
Detayları merak edenler olmuştu.
hepsi bu postta! =)

öncelikle mekan için İzmit'te Canlı müzik olan bir otel seçtim.
ilk etapta bu organizasyonu İstanbulda yapacaktım ama İzmitteki çoğu arkadaşım katılamayacaktı ve ben de bir tercih yapmak durumunda kaldım.

İzmit'te yeni açılan şahane bir otelde hazırlıklar başladı.

http://www.wellbornhotel.com/


(otel konum itibariyle de şahane.. körfezin maviliği eşliğinde müthiş bir manzarası var.
daha önce de anneler günü için annemizi burada bruncha götürmüştük.
kesinlikle tavsiyem! )

veda partisi için 1 hafta kala birtakım ufak tefek hediyelikler seçtim.

bu görmüş olduğunuz mini hediye poşetinin içindekiler ise şöyle ;



1- Kitap ayracı;


2- Ayna;


3- Anahtarlık&koku





4 - Yüzük ;




5 - Lolipop;


veee tabii ki damadımızın maskesi :)



ben tüm bu hediyelikleri yaptırmışken mekana gidince cok ama cok sasıracagım ayrıntıları da ablam ve arkadasları düzenlemişti...

masamız tam bir düğün konsepti gibi giydirilmişti..
ve küçük hediyelikler vardı..
işte benim de bilgim dısında beni cooook mutlu eden detaylar;

bu gelin balonu benim oturacağım sandalyeye bağlanmıştı.

bu bride to be gözlükler de yine benim masamdaydı.. çook şirinler =)


mekana girdiğimde hemen bu kuşağı giydirdiler :)



bu taç da yine yakın arkadaslarımdan birinden..
aralarında evlenen ilk ben oldugum için bu tacı sıradakine devretme serefine nail oldum :)

ve bu nefis kurabiyeler...
İzmit Ramada Otelin Şefi Naif Bey hem bu kurabiyede hem de gecenin sonunda gelen sürpriz doğumgünü pastamda tam anlamıyla döktürmüş!!

pastamın detaylarına cok girmeden küçük bir fotograf paylaşıyorum :) çerçeve de yine ablamların hediyesi...


                                                    bu linkten de küçük bi instavideo size :)

                                       gecenin bir diğer sürprizi ise Ziynet Sali'ydi kesinlikle!!! :)

öyle böyle derken şahane bir gece geçirdim... tüm dostlarıma, kardeşlerime çooook çokk teşekkür ederim.

bekarlığa veda için sizlere de küçük fikirler olsun ;)

mutlu gelinler :)


Hiç yorum yok: