14 Mart 2018 Çarşamba

Kirpik Perması ve Saka Beauty

Geçtiğimiz günlerde kirpik perması yaptırmak için Saka Beauty'de sevgili Büşra Şehit'e gittim.
Büşra ile instagramda tanısmıstım. Yanına gittiğimde yıllardır  tanıdıgım biri gibi öyle sıcak karşıladı ki beni.. arkadas olduk hemen..

Benim kirpiklerim maalesef ki çok seyrek ve kısa..
İpek kirpik daha iyi sonuc verecektir benim gibi olanlar için ama kirpik perması da cok cok dogal bir görünüm veriyor. Büşra'nın tabiriyle 'sende bir şey var ama ne' hissi uyandırıyor tam olarak.

İşlem 45dk sürüyor. Gözlerim kapalı kalmak beni biraz gerse de :) Büşra'nın sıcak sohbeti ve telkinleriyle biraz rahatladım :)


Kirpik perması yapılırken kirpikleri besleyen bakım da uyguluyor Büşra ve kullandıgı malzemeler de cok kaliteli.. Zaten gözünüzü emanet ediyorsunuz düşünsenize.. Bu sebeple kaliteli bir yerlerde yaptırın derim nacizane..

Büşra aynı zamanda ipek kirpik ve kaş tasarımı da yapıyor. Dogallıktan yana ve malzemelerin kalitesi ile sürekli gidecegim bir yer oldu Saka Beauty.

Hani bazen fırsat sitelerinde falan cıkıyor ya; Kaş tasarım 200TL / 500 TL gibi.. Lütfen aldanmayın böyle yerlere.. Göz ve cilt en degerli hazinelerimiz. Kaliteli, işinde uzman ve hijyenik yerleri tercih edin.Saka Beauty bu anlamda da benim için sınıfı geçti.

Ayrıca Saka Beauty 2004'ten beri hizmet veren köklü bir firma ve  içersinde masaj, cilt bakımı, spa, enerji ile ilgili çalışmalari pilates, beslenme... Ne ararsanız var...



Sizler için birkaç kare de çektim.
Buyrunuz
:)













Hiç yorum yok: